Review: Catrice lipstain (Red & the City)

21 Sep

 

Ik zag deze lipstain en dacht bij mezelf deze moet ik hebben. Hij is ook serieus de eerste lipstain die ik in mijn stash heb en ja de kleur sprak mezelf ook wel aan.

 

 

Het uiterlijk van deze lipstain vind ik zelf wel heel erg leuk. Hij heeft een mooie kleur en ljkt een beetje op zo’n dikke stif (ja ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) waardoor hij nog al speels op mij over komt.

 

 

Zelf vind ik dit product niet echt fijn. Oke hij ruikt lekker naar frambozen en brengt makkelijk aan maar daar houd het ook op. Als je hem aanbrengt op je lippen ziet de kleur er heel anders uit dan, dat hij er uit ziet in de verpakking en op een of andere manier lijkt het wel of hij zo van mijn lippen kan glijden. Dit kan natuurlijk aan mij liggen, misschien dat andere mensen er andere ervaring er mee hebben, laat het me dan weten

Prijs: €3,99

 

Eén reactie to “Review: Catrice lipstain (Red & the City)”

  1. Me 09/21/2012 bij 19:18 #

    Ik heb er ook eentje maar dat is dan ook meteen de laatste, werkt gewoon niet, te droog en het vlekt op mijn lippen.

Geef een reactie

