22 jaartjes oud al weer

20 Sep

(is dit cute, of is dit cute)

Vanaf vandaaf mag ik eindelijk zeggen ik ben 22! het betekent dus dat ik vandaag jarig ben, ik ga dus lekker genieten van alle cadeautjes en de lekkere taart die ik zelf ga maken (oke ik geef toe hij komt gewoon uit een pak, maar stt). Voor de rest gaat er niet veel bijzonders gebeuren vandaag, ik vier het namelijk pas de 29ste en dan zal ik jullie ook laten zien wat ik heb gekregen.

xox Tall

2 Reacties to “22 jaartjes oud al weer”

  1. blogthase (@blogthase) 09/20/2012 bij 21:01 #

    gefeliciteerd!

Geef een reactie

