Review: H&M oogschaduw pallet

19 Sep

Ik heb dus gekozen voor dit pallet omdat de kleuren mijn erg aanspraken. Dat was een van de belangrijkste reden voor mij, ook was er een klein stemmetje in mijn achterhoofd aan zeuren dat ik hem moest kopen omdat ik zo weinig palletes had. En ja je weet wat ze zeggen naar kleine stemmetjes moet je luisteren.

 

 

Dan nu de verpakking. De verpakking, moet ik eerlijk zeggen vind ik niks, vooral omdat ik vind dat hij goedkoop oogt. Al vind ik de tekst op het pallet wel weer iets hebben (maar dat is vooral omdat ik van zulke grote teksten houd). Ook de doorzichtigheid van de deksel vind ik wel handig, zo kun je altijd zien welke kleuren er in zitten en zul je nooit het verkeerde pakken.

 

 

de kwaliteit van dit pallete vind ik zelf erg tegen vallen, dit omdat er van de lichte kleuren gewoon geen kleur van af komt en omdat de donkere kleuren in het pallet zelf erg donker lijken maar ga je ze swatchen dan valt het weer erg tegen.

Al met al zal ik jullie dit pallet dus niet aanraden, maar heb ik geen spijt van dat ik het heb gekocht.
Prijs: €7,95

 

Eén reactie to “Review: H&M oogschaduw pallet”

  1. Me 09/19/2012 bij 09:36 #

    Ik heb al eerder gelezen dat dat grote pallet inderdaad tegenvalt, de kleine paletjes zijn daarentegen wel erg goed.

Geef een reactie

