I’m back

18 Sep

 

Zoals als jullie zien, ben ik weer terug van weg geweest. Naar een paar maanden die niet lekker gingen wou ik graag weer me eigen vertrouwde blog terug oppakken (stiekem is het gewoon mijn kindje) vooral omdat het weer begon te kriebelen en ik een nieuwe blog starten een beetje onzin vond.

 

Waarom was je dan gestopt?
Dit was vooral omdat het in mijn prive leven niet lekker liep, hierdoor kon ik me gewoon niet concetreren op mijn blog en ik wist dat als ik er mee door was gegaan dat het dan gewoon vlut artikelen waren gweest en dat wou ik voorkomen.

 

Gaat er iets veranderen?
Waarschijnlijk, maar dat zal niet veel zijn, misschien dat ik een paar categorieën ga verwijderen en er misschien er een paar bij gaan komen, ook zal de layout er iets ander uit gaan zien, maar dat zijn jullie onderhand al wel gewend van mij

 

xox Tal

 

Geef een reactie

