Shoplog #5

28 Feb

Ik ben deze week weer even de stad ingedoken en heb weer wat spulletje gekocht die ik graag met jullie wil delen. Het is niet zoveel, maar ik heb meer dingetjes voor me mama gekocht omdat ze net is geopereerd. Veel plezier met kijken.

Als eerst deze spulletje van Catrice, ik zag deze dingetjes liggen en ze moesten gelijk mee. Vooral de Highlighter stick vond ik erg interessant. Ik weet allen niet meer wat deze dingetjes gekost hebben, ben het bonnetje vergeten te vragen.

Deze mono van maybelline waren nou afgeprijsd van € 9,99 naar € 4,99 en vond deze twee dus erg mooi, dus deze moesten ook mee. De Etos mascara was ook afgeprijsd van € 4,99 naar € 2,50 dus ook die moesten mee.

Ja, ik kan wel zeggen dat ik blij ben met me spulletjes en over sommige dingetjes komt nog een artikeltje.

Geef een reactie

