Essence mono’s Lime time en spotted

27 Feb

Een tijdje terug kocht ik 2 leuke oogschaduw mono’s van essence. En vandaag wil ik jullie laten weten wat ik er van vind.

 

 

De mono’s zitten een basis verpakking, maar wel met een leuk printje. Ze zijn klein en doorzichtig waardoor je de kleur van de oogschaduw goed kan zien. Een minpuntje aan de verpakking vind ik dat ze best moeilijk open gaan.

Laat ik eens beginnen met Lime time. Dit is een matte oogschaduw (net als de andere eigenlijk), met een groen lime kleurtje. Alleen is het dan wel weer jammer dat er weinig kleur van afkomt.


Swatch:

Dan spotted. Dit is een peachy kleurtje, met een goed pigment. Het enige wat ik dan wel weer minder vind aan deze oogschaduw, is dat hij gaat kruimelen. Maar voor de rest is het gewoon een goede oogschaduw.

Swatch:

Deze mono’s zijn volgens mij iets van €1,50 (sorry if I’m wrong). En ze zijn te verkrijgen bij de Kruitvat.

Geef een reactie

