Review: Etos blush

20 Feb

Een tijdje terug zag ik deze blush bij de Etos liggen en omdat ik nog niet echt veel blushes heb moest deze mee. En in dit artikeltje kunnen jullie lezen wat ik van deze blush vind. Veel plezier met lezen.

 

Deze blush zit in een mooie verpakking die lekker doorzichtig is waardoor je de kleur goed kunt zien. Ook zit er een kwastje bij waar ik niet tevreden mee ben. Ook is de verpakking van plastic, wat nogal onhandig kan zijn als je hem ergens mee naar toe wilt nemen.

En dan de blush zelf. Hier ben ik zelf helemaal niet tevreden over. Op een of andere manier komt er bij mij gewoon geen kleur vanaf. Niet met het kwastje dat er bij zat en niet met mijn eigen blush kwast, misschien dat ik iets verkeerd heb gedaan maar ik zou niet weten wat. Voor de rest korrelt hij ook heel erg, dus nee ik ben niet echt tevreden over de blush.

Prijs: €3,50

Te koop: Etos

Pluspunten:

–          Goedkoop

–          Makkelijk verkrijgbaar

Minpunten

–          Plastic, niet echt handig

–          Geeft geen kleur

–          Korrelt nogal erg

Geef een reactie

