NYX lipproducten

13 Feb

NYX ik had al vaker van dit merk gehoord, maar zelf had ik hier nog geen producten van. Totdat ik besloot om een bestelling te plaatsen bij de boozyshop en toen waren deze 2 mooie producten van mij. Lees verder om te zien wat ik er van vind.

 

Laten we beginnen met de lipstick. Dit is een koperkleurige lipstick, die al vind ik zelf in een mooie verpakking zit. Onderaan zie je goed welke kleur het is, wat erg handig is als je meerder kleuren lipstick van NYX bijvoorbeeld hebt. De lipstick zelf brengt prima aan, maar blijft niet heel de dag zitten een maaltijd bijvoorbeeld zal hij niet overleven. Voor de rest als je deze lipstick aanbrengt op je lippen, dan neigt hij een beetje oranje maar hier heb ik geen problemen mee. Ik vind het gewoon een prima lipstick met een lekker apart kleurtje.

 

De lipstick kosten: €2,75

Swatch

 

Dan de lipgloss. Ook deze gloss zit in een mooie verpakking, waarbij je de kleur van de lipgloss goed kan zien. Het is een mooi subtiel roze kleur, waar kleine glittertjes in zitten. Deze lipgloss plakt wel een beetje, maar niet zo erg dat ik het irritant vind. Ook voel je een beetje de glitters zitten als je deze lipgloss op hebt en dan het echte minpunt hij ruikt naar schoonmaakmiddel… dit verdwijnt wel na een tijdje maar ik vind het niet fijn. Voor de rest is dit ook gewoon een goed product, die ik de laatste tijd best vaak gebruik.

 

De lipgloss kosten: €5,49

Swatch

 

 

Geef een reactie

