Net5 valentijnsbox

12 Feb

2 weken terug zag ik ergens een advertentie van de net5 valentijnsbox. Na nog even rond te hebben gekeken besloot ik om hem toch te bestellen en 2 dagen terug kwam hij dan eindelijk binnen. Om te laten zien wat er allemaal inzit, dit artikeltje. Veel plezier met kijken.

 

Als eerste de deo van 8×4. Zelf ben ik erg groot fan van deze deo en vind het dan ook heel erg leuk dat deze er in zit. Ook omdat ik deze nog nergens in de winkel heb zien staan.

 

Ook zaten 5 maskers in van Montagne Juennese. Een chocolade haarmasker, 2 white chocolate maskers en 2 gewoon chocolate maskers. Ik heb hier al een tube van met een gezichtmasker en die gebruik ik wekelijks dus ook met deze 5 ben ik erg blij.

 

Een blistex lippenbalsem. Hier heb ik nog niks van dus ik weet nog niet of dit een fijn product is.

 

Ook van dit merk heb ik nog geen producten.

 

Brite withe tandpasta. Tandpasta altijd handig, ik hoop dan ook dat deze wel zijn werkt doet en mijn tanden een beetje wit laat worden.

 

Supradyn, complex energy. Geen idee wat dit is, maar als ze doen wat ze moeten doen vind ik het goed.

 

Ook een haarklem. Geen idee wat ik hier mee moet, want een haarklem kan ik niet echt gebruiken. Maar misschien kan ik me zusje er blij mee maken.

 

Herbacin handcreme. Nog nooit van gehoord, maar we zullen zien of dit een fijn product is.

 

4 producten van Dove. Zelf vind ik Dove een fijn merk, dus hier ben ik dan ook weer erg blij mee.

 

2 geurkaasjes en een glaasje om ze in te doen (geen idee hoe dat eigenlijk heet). De witte vind ik zelf erg lekker ruiken, de oranje doet me een beetje denken aan zeepsop. Misschien dat dit nog veranderd als ik hem heb gebruikt.

 

Matrix serum. Ook van dit merk heb ik nog nooit gehoord, maar een serum is natuurlijk nooit weggegooid.

 

Pure coconot hand cream! O ja dit vind ik fijn. Ik heb hier ook al een scrub van die ik wekelijks gebruik, dus deze zal ook vaak gebruikt worden.

 

O.P.I nagellakje. Dit is nu mijn 2de en hoop dat deze beter is dan de andere die ik heb.

 

Therme beath oil. Hier heb ik ook al producten van, maar daar ben ik niet erg blij mee. Misschien dat het naar gebruik van deze wel verandert.

 

Nivea creme. Nivea wie kent het niet. Zelf gebruik ik dit niet echt vaak, maar toch ben ik er erg blij mee.

 

En een intuition scheermes. Al langer wou ik zo’n scheermes dus dat hij hier bij zit, vind ik heel erg fijn.

 

Ook zat er nog een dr van der hoog reinigingsmelk in, alleen heb ik hier geen foto’s van. Dit omdat het flesje zich in de doos had verstopt en blijkbaar niet op de foto wou. En er zat nog een welness voucher in, maar ik weet nog niet wat ik hier mee ga doen.

 

Deze valentijnsbox kosten €29,95, oorspronkelijk kun je ze bestellen op http://www.net5.nl/custom/valentijn alleen is hij nu uitverkocht.

Eén reactie to “Net5 valentijnsbox”

  1. axelleeee 02/12/2012 bij 19:52 #

    zatern erg leuke producten tussen !

Geef een reactie

