Essence it's a snow woman's world

9 Feb

Toen ik hoorde dat essence weer met een nieuwe LE uitkwam moest ik natuurlijk iets hebben van deze lijn. Maar toen ik in de winkel kwam bleek het toch eigenlijk wel mee te vallen, het enige wat mij aansprak was de lipgloss en daar gaat deze review over.

Als eerst de verpakking. De verpakking van deze gloss vind ik er wel schattig uit zien hij is lekker klein wat natuurlijk minder ruimte in beslag neemt. Ook zitten er leuke details op wat de verpakking niet echt standaard maakt.

En dan de gloss zelf. Ik zelf heb it’s a snow woman’s world en dit is een transprante gloss met een lichte glans er in. Op zich prima maar de gloss plakt heel erg en ik zelf moet daar niks van hebben. Voor de rest is het best een goede lipgloss er zitten geen vreemde geurtjes aan en brengt ook makkelijk aan.

De verpakking ziet er wel leuk uit, maar de lipgloss zelf vind ik iets minder. Ik denk dan ook dat ik deze lipgloss niet vaak zal gebruiken, maar hij ziet er natuurlijk wel leuk uit in mijn laatje.

De Essence ‘Crystalliced’ lipglosses zijn in januari en februari voor € 1,79 per stuk verkrijgbaar bij Kruidvat.

Geef een reactie

