The body shop, chocomania

6 Feb

Chocola wie houdt er niet van. Toen ik vorige week woensdag in Rotterdam bij de Boddy shop was, zag ik daar de complete lijn van Chocomania liggen en moest ik daar natuurlijk een paar producten van hebben. Ik zelf heb de shower cream en de body butter en wat ik hier van vind kunnen jullie hier lezen.

 

Als eerst de shower cream. Deze zit in een knijpfles, wat ik niet echt handig vind omdat je er nogal hard in moet knijpen. Voor de rest is deze shower cream gewoon erg fijn. Hij schuimt het goed en ruikt gewoon erg lekker naar chocola.

 

De body butter vind ik zelf er fijn. Deze ruikt ook erg lekker naar chocola, alleen naar een tijdje vervliegt de geur wel een beetje. Het uitsmeren van deze body butter gaat ook erg makkelijk, in het begin is het misschien een beetje hard maar als je het dan uit gaat smeren dan smelt ie eigenlijk als waren. Voor de rest voedt deze body butter mijn huid ook nog eens goed.

 

In deze lijn zitten:

Body lotion van € 12

Body butter van € 15

Scrub € 15

Soap bar € 3

Shower cream € 6

Lip butter € 7

 

Geef een reactie

