Essence twins: Bella en Edward

4 Feb

Een tijdje terug zag ik deze twins bij de kruidvat staan en ik dacht hebben, hebben, hebben. Dus toen belande ze in me mandje. Vandaag kunnen jullie lezen wat ik van deze nagel twins vind. Veel plezier met lezen.

Ik zal beginnen met Bella. Bella is een groen/blauw kleurtje met een cremé finish. Dit lakje dekt bij mij in twee laagjes en hij lakt erg fijn. Vooral omdat hij niet te dik maar ook niet te dun aanbrengt, maar juist precies goed.

En dan Edward. Edwars bestaat uit groen/blauwe glittertjes met grote vierkante glittertjes en kleine ronde gittertjes. Deze glittertjes verdelen ook erg goed over je nagels waardoor je eigenlijk maar een laagje nodig hebt. Wat ik wel een minpuntje vind is dat bij mij, sommige glitterjes omhoog kwamen waardoor ik achter mijn trui bleef hangen.

Swatch

De twins blijven bij mij ongeveer 2 dagen zitten, maar dit kan komen omdat mijn nagels de laatste tijd niks meer waard zijn eigenlijk. Maar voor de rest zijn deze twins eigenlijk best wel geweldig.

Essence twins zijn verkrijgbaar bij de kruidvat en kosten €1,79 per stuk.

Geef een reactie

