Sleek Bad girl

3 Feb

Een tijdje terug konden jullie hier al zien, dat ik dit palletje had besteld. Het is het Sleek Bad girl palletje en vandaag wil ik jullie laten weten wat ik er van vind. Veel plezier met lezen.

 

Dit is mijn allereerste product van Sleek en ik kan zeggen dat ik er harstikke blij mee ben. De verpakking vind ik heel mooi, met de glanzende opdruk er op en het palletje gaat makkelijk open. Wat ik vooral het fijnst vind is dat er een spiegeltje in zit, wat natuurlijk altijd handig is als je ergens bent waar geen spiegel is.

 

In dit palletje zitten hele donker maar toch mooie en bruikbare kleuren in, waar veel pigment van af komt. Ook brengt de oogschaduw makkelijk aan. Het enige nadeel van de oogschaduw ’s is dat ze een beetje gaan kruimel maar dit is dan ook het enige minpuntje wat ik aan deze oogschaduw ‘s kan vinden.

 

Swatches

 

 

 

Ja, ik kan wel zeggen dat ik heel blij ben met dit palletje en hem dus ook zeker vaak ga gebruiken.

 

Voor Sleek Bad girl pallet betaal je €7,95 en is onder andere te bestellen bij de Boozyshop.

Geef een reactie

