Mijn leven in Januari

1 Feb

Vandaag weer wat vandaag die ik in Januari heb gemaakt en die ik graag met jullie wil delen. Het zijn er niet veel en niet echt bijzondere of zo, maar ik vind het wel leuk om dit te doen. Veel plezier met kijken.

 

S’avond een spel spelen met een lekker glaasje alcohol vrije wijn.

 

Een lekker uitje tussen de middag.

 

Ons lief klein monstertje.

 

Gezellig een spel spelen met me goede vriend. Nou ja hij speelde ik kijk, maar zo gaat het altijd.

 

Ontbijt.

 

Appeltje.

 

Lunch in de trein, ik ging lekker een dagje shoppen.

 

Mcdonalds in Rotterdam.

 

Schaden naar een dagje shoppen, bij me vriendin stonden ook nog 2 tassen.

 

Starbucks ijskoffie.

 

Boytje.

 

Een van zijn nieuwe hobby’s. Voor de tv gaan liggen als mensen tv willen kijken.

 

 

Geef een reactie

