Essence lipbalm – dreaming

31 Jan

Essence lipbalm? Ik had er nog nooit van gehoord of iets, totdat ik hem in de winkel zag liggen en wat zag hij er schattig uit dus moest hij mee naar huis.

 

Zeg nou zelf, ziet de verpakking er niet schattig uit, met die bloemetjes. Ik vind van wel en de verpakking is ook nog klein waardoor hij makkelijk mee te nemen. Natuurlijk heeft het ook weer een klein nadeel. Zo’n potje is natuurlijk niet echt hygiënisch. Je moet er elke keer weer in met je vinger, dus dat word elke keer je handen wassen voordat je de lipalm op kan smeren.

 

Voor de rest is deze lipbalm erg fijn, hij plakt misschien een beetje maar dat hinder mij niet of zo. Er zit geen vreemde geur aan en er komt ook geen kleur vanaf wat dus weer een pluspuntje is. En ja hij verzacht mijn lippen ook nog eens.

 

Ja eigenlijk ben ik best wel blij met deze lipbalm.

Geef een reactie

