Review: Maybelline shine seduction

27 Jan

Een tijdje geleden kocht ik deze lipgloss bij de Big Bazaar. Ik zag hem liggen en voor de prijs van €2,99 kom ik hem niet laten liggen. Weten wat ik van vind? Lees dan verder.

 

De verpakking van de lipgloss vind ik wel iets hebben, maar vind hem toch iets te simpel. Onderaan aan de verpakking zit een draaisysteem waarmee je de lipgloss er uit krijgt. Zelf vind ik dit nogal onhandig omdat als je de dop er op hebt zitten en er toch aan gaat draaien er dus lipgloss in de dop beland. Voor de rest heb ik eigenlijk niks aan te merken aan de verpakking.

 

 

Dan de lipgloss zelf, hier ben ik dus echt helemaal niet over te spreken. Hij plakt verschrikkelijk en daar kan ik dus echt niet tegen, ook ruikt hij erg vreemd en chemisch totaal niet fijn. Of het nou komt omdat bij de Big Bazaar vandaan komt of omdat het zo hoort ik weet het niet. Maar deze lipgloss zal dus erg ver in mijn liplaatje belanden.

Geef een reactie

