Mijn favo tv series

26 Jan

 

Ik hou er van om lekker op de bank te kruipen en tv te kijken. Ja, ik ben af en toe gewoon een lui persoon. Vandaag wil ik jullie dus laten zien wat mijn favorieten tv series zijn en nee het zijn er niet echt veel, ik ben meer een film persoon. Veel plezier met lezen.

 

Glee

Glee is een Amerikaanse, komische en muzikale televisieserie uit 2009 van Fox. Het verhaal draait om een groep jongeren die, onder leiding van hun leerkracht, een koorbeginnen op hun school. Dit is de fictieve William McKinley High School in Lima (Ohio). Centraal staan de gebreken van elk van hen en hoe ze moeten opboksen tegen de vooroordelen van hun medestudenten en enkele leerkrachten.

Als eerst mijn echte favoriet, Glee. Elke dinsdag avond zit ik weer voor de tv om Glee niet te missen. Ik vind deze serie gewoon op sommige punten herkenbaar, de muziek is soms geweldig maar soms valt het tegen en natuurlijk is het gewoon harstikke lachen.

 

New girl

De sukkelige maar schattige[7][8] Jess (gespeeld door Zooey Deschanel) is op zoek naar een nieuwe woning nadat ze haar vriend betrapt met een ander meisje. Ze komt te wonen in eenappartement met drie vrijgezelle mannen: bartender Nick (Jake Johnson), fitnesstrainer Coach (Damon Wayans Jr.) en vrouwenversierder Schmidt (Max Greenfield).[9] Ze overtuigt hen haar te accepteren door te vertellen dat ze bevriend is met modellen.[7] In de eerste afleveringen probeert het drietal haar weer op de been te krijgen.[10]

New girl, ja veel mensen zullen deze serie wel kunnen. Ook deze volg ik nu al vanaf het begin en ik blijf het leuk vinden (en ik kan je zeggen dit is niet bij veel series). Jess is gewoon zo’n grappig persoon waar je echt om kan lachen en waardoor het altijd leuk blijft.

 

Goede tijden slechte tijden

De serie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De show debuteerde op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. De lancering was een historische gebeurtenis, omdat GTST de eerste Europese dagelijkse soapserie was. De publieke soap Het Glazen Huis, die in 2004 debuteerde, was de eerste Nederlandse soap met een speelduur van een uur. Overigens werd deze soap maar drie keer per week uitgezonden.

Oké, goeden tijden slechte tijden volg ik echt al vanaf het begin. Oké dat is niet helemaal waar, dat zou niet eens kunnen maar wel echt al heel lang. Soms denk ik echt waarom volg ik het nog en dan gebeurt er weer iets en dan denk ik oja daarom. Voor de rest heb ik er niet echt veel over te zeggen, ja dat het nog steeds leuk is.

Geef een reactie

