Mijn piercings.

25 Jan

Je hebt al foto’s kunnen zien dat ik een piercing heb, ik heb er op dit moment 2 eentje die jullie altijd op foto’s kunnen zien en me geliefde tongpiercing. Dit zijn niet mijn enige piercings die ik heb gehad, ik heb namelijk veel meer gehad. Welke dat kunnen jullie vandaag ik dit artikeltje zien. 

Als eerst mijn wenkbrauw piercing. Die liet ik op me 17de zetten voor me verjaardag dit was mijn aller eerste. Ik heb hier eigenlijk nooit last van gehad, ja een keer doordat een gast er tegen aansloeg de rede weet ik al niet meer. Deze heb ik er na 2 jaar uitgehaald door dat ik een andere piercing liet zetten en het anders te vol werd.

Toen kwam mijn tongpiercing, ik was 18 en riep al vanaf het begin dat ik deze wou. Hier heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, ja dat ik af en toe zonder bolletje zat wat nog al vervelend is. Na 3 jaar zit hij er nog steeds en ik denk dat, dat nog wel even zo blijft.

Toen mijn Monroe piercing, ik liet hem eind 2008 zetten. En o wat heb ik problemen met deze piercing gehad. Ik had een baantje waar hij der uit moest, toen ik daar werd ontslagen liet ik hem opnieuw zetten. Nou dat heb ik geweten, hij raakte steeds ontstoken totdat ik het beu werd en hem er gewoon er uit heb laten halen.

Daarna kwam mijn navelpiercing in 2009. Deze heb ik in totaal 2x laten zetten en dat waren dan ook echt de laatste 2 keren. De eerste keer had ik hem bij de verkeerde piercingshop laten zetten, hier hadden ze teveel vel gepakt waardoor ik met veel pijn heb rond gelopen. De 2de keer ging het in het begin goed, maar op een of andere manier stoten mijn lichaam hem af en heb ik er maar afscheid van genomen.

Toen kwam in 2010 mijn Microdermal. Ik was echt blij met die piercing, totdat onze hond het leuk vond om er aan te gaan hangen, toen heb ik last van gehad. Ik heb toen maanden met ontsteking gelopen omdat de piercingshop waar ik loop hem er niet uit wilden halen. Op een gegeven moment was ik het echt beu en ben ik naar de dokter gegaan om hem er uit te laten halen.

Daarna Microdermal 2 in 2010. Ook deze heb ik met liefde gedragen tot ik ergens achter was blijven haken en het ook gewoon niet ging met stage. Toen heb ik besloten om hem weg te laten halen en o, dat was een hel. De verdoving wou niet werken en heb echt pijn gehad, meer dan toen ik hem liet zetten.

Toen kwam 2011. In dit jaar liet ik mijn neuspiercing en mijn schuine labret zetten. Mijn neuspiercing is er alweer uit omdat het niet werkte, mijn neus vervelde er heel de tijd door en ik was dat gewoon een beetje zat. Mijn schuine labret heb ik nog steeds en ook daar ben ik gewoon harstikke blij mee.

Ik heb al mijn piercing met liefde gedragen, de een wat meer dan de andere maar heb er echt nooit spijt van gehad.

Geef een reactie

