Alfabet tag.

24 Jan

Ik zag gister de tag op www.veracamilla.nl en ik vond hem leuk dus daarom heb ik hem overgenomen. Hij is lekker persoonlijk, dus komen jullie ook gelijk een beetje over mij te weten.

Age: 21, in September alweer 22.

Best friend: Mijn beste maatje Michael en beste vriendinnetje Rosella.

Chore you hate: Afwassen, gelukkig tegenwoordig hebben we een vaatwasser :D.

Dreamhouse: Een huisje op het platenland lijkt me wel fijn.

Essential start of your day: Ontbijten, als ik dat niet doe, doe ik het helemaal niet.

Favorite color: Uhm, lila.

Gold or silver: zilver.

Height: 1,72.

Instrument I play: Geen.

Job Title: Bij de slagerij.

Kids: Geen

Life is incomplete without: Me vriendjes, me familie en me lieve hondje Boy.

Music that you always listen to: Rock.

Nickname: Tal en Tallie.

Overnight hospital stays: Geen en dat hoop ik zo ook te laten.

Phobias or fears: Spinnen en dat er iets zou gebeuren met me familie.

Quote from a movie: Geen.

Reason to smile: De zon, shoppe en gezellig tijd door brengen met me familie en vrienden.

Siblings: Me zusje Milou.

Time you wake up: 6 uur.

Underwear: Niet iets speciaals als het maar lekker zit.

Very important date this year: 24 november, dan bestaat me blog een jaartje en de verjaardag van me mama die 50 word.

Worst habit: Me eigenwijsheid en me ongeduldigheid.

X-ray’s you’ve had done: Van me kleine teen, me knie en van me longen.

Yummy food you make: Eitje met ketjap paprikapoeder zout en koffiemelk.

Zoo animal: Ijsberen, ik ben echt helemaal gek op die diertjes.

Bron foto’s:  google

Geef een reactie

