Mijn favorieten webshops

21 Jan

Vandaag een artikeltje over mijn favorieten webshops. Het zijn er niet veel, maar dit komt omdat ik liever gewoon in winkels shop dan via het internet.

Als eerst hebben we de Boozyshop. Ik kwam hier via andere beautyblogs achter en ben echt verslaafd aan die site. Je hebt er hele mooie spulletjes van veel verschillende merken.

 

Dan de H&M. Ja niet echt een webshop, ik weet het. Maar ik vind de winkels van de H&M gewoon niks en shop dan ook veel liever online dan in de winkels.

 

En als laatste e.l.f. Ik zelf heb nog niks van dit merk, maar ik kijk elke dag wel even op hun site en als ik me geld binnen heb, plaats ik zeker een bestelling bij e.l.f.

 

Zo dat waren mijn favorieten webshops. Wat zijn jullie favorieten webshops? Laat het me weten in een comment.

Geef een reactie

