Review: So…? Eternal gift set

19 Jan

Een tijdje terug, zag ik dit gift setje bij de Kruidvat staan en ik moest hem mee nemen. Ik dit setje zit een parfum, body lotion en een lippenbalsem. In dit artikeltje kunnen jullie lezen wat ik van deze producten vind.

So…? Eternal eau de toilet.

 

Dit vind ik het fijnste product in deze set. Het flesje vind ik echt cute en als je goed kijkt, zie je een klein diamantje zitten. Deze parfum vind ik zelf erg lekker ruiken en is dan ook een van mijn favorieten.

Deze geur omvat topnoten van roze peper passie en een vleugje citroen en Clementine, die leiden tot midden noten van de orchidee, roze pioen en violet. Ingekapseld met amber, vanille en sandelhout.

Bron

 

In het flesje zit 30 ml. Maar als je hem gewoon zo los wil kopen heb je hem in 30ml, 100ml en 150ml. Volgens mij is deze parfum bij alle drogisten te verkrijgen.

 

Ingrediënten

 

So…? Eternal Lippenbalsem

 

Dit product vind ik dus 10x niks. Hij ruikt echt heel raar een beetje naar heel erge zoeten snoep en iets chemisch. Ook werkt hij niet erg hygiënisch, doordat het in een potje zit moet je er telkens in met vinger, waardoor je er juist bacteriën in stopt. Voor de rest doet hij eigenlijk ook gewoon helemaal niks, hij verzocht mijn lippen niet maar zorgt juist dat ze droog worden. Ik ga deze dus ook echt niet gebruiken, ja misschien als het echt nodig is anders ook niet.

Hier zit 10ml in, waar hij verkrijgbaar is, geen idee.

 

Ingrediënten

 

So…? Eternal body lotion

 

Ook van dit product ben ik geen fan, deze ruikt namelijk ook niet lekker. Wel voed hij mijn huid, maar ik krijg er hoofdpijn van. Ook smeert hij goed en werk hij hygiënisch doordat hij een tube zit.

Hier zit 50ml in. Waar hij verkrijgbaar is weet ik niet, sorry.

 

 

Ingrediënten:

 

Ik heb deze gif set bij de kruidvat gekocht voor de prijs van €5,99.

Geef een reactie

