Review: ultra shiny lipgloss etos no. 303 en 315

17 Jan

Een tijdje geleden kocht ik deze glosjes van Etos. Ik zag ze liggen en vond ze wel schattig en voor de prijs hoefde ik het niet te laten want duur waren ze niet. Weten wat ik van deze glosjes vind, lees dan verder.

Als eerst no. 303 dit glosje heeft een roze kleur, maar als je hem aanbrengt geeft ie alleen maar een glans over je lippen. Hij brengt voor de rest goed aan en smeert goed uit.

 

Dan no. 315 dit is een rode glos en dat kun je dan ook een beetje zien als je hem aanbrengt. Ook voor deze geld hij brengt goed aan en smeert ook goed uit.

 

Het enige wat ik minder aan deze lipglos vind is dat hij niet lang blijft zitten, wat natuurlijk te verwachten is. Voor de rest vind ik deze glosjes gewoon goed al zou ik ze niet opnieuw kopen.

 

Etos ultra shiny lipgloss zijn verkrijgbaar bij de Etos en kosten €4,- per stuk.

Foto’s zijn van minder kwaliteit

dit komt omdat me camera kuren heeft.

Geef een reactie

