Weight watchers #1

16 Jan

Zoals jullie al in het begin van deze maand konden lezen, was een van mijn goede voornemens afvallen. Vorige week maandag ben ik er dan eindelijk naar eerst een tijd uit te stellen er aan begonnen.

Ik kan zeggen het ging eigenlijk best wel goed de eerste week en er is dan ook 1,5 kilo er af :D. Ja er zaten natuurlijk ook moeilijke dagen tussen, maar ik ben aardig tevreden. Ik doe nu een mix van Weight watchers en Sonja Bakker, dit omdat ik als ik zelf moet verzinnen wat ik op een dag eet, helemaal niks eet. Sonja Bakker is dus eigenlijk meer een beetje een richtlijn voor mij als het om eten gaat.

Er zijn natuurlijk ook Weight watchers cursussen, zoals jullie misschien wel eten maar daar doe ik niet aan. Ik ken me eigenlijk namelijk, op zo’n cursus ga ik me niet op me gemak voelen waardoor ik snel afhaak en dat wil ik natuurlijk voor komen.

Nu heb ik eindelijk een beginnetje gemaakt van mijn goede voornemens en ik hoop dan ook, door elke week iets over het afvallen te schrijven dat ik het vol ga houden.

xx Tall

Bron foto’s

Geef een reactie

