Review: Pink tease oogschaduw palletjes

12 Jan

Ik schreef al eerder een review over een Pink tease product (klik hier) en toen konden jullie lezen dat ik daar niet erg tevreden over was. Toch wou ik deze palletjes van Pink tease proberen en wat ik er van vind kunnen jullie hier lezen.

Ik heb zoals jullie kunnen zien de after dark en de glitz eye. Zelf vind ik de verpakking niet echt fijn. Hij gaat moeilijk open en oogt erg goedkoop (wat hij natuurlijk ook was). Het enige voordeel wat ik er kan vinden is dat je door het doorzichtig plastic de kleuren kunt zien die er in zitten, maar dat is dan ook echt het enigste.

After dark heeft een paar mooie bruindtinen. Ik zelf vind dit de mooiste van de 2, deze geeft namelijk het meest pigment af alleen bij de lichtste 2 niet echt.

Over glitz eye ben ik het minst tevreden. De eerste 3 zijn zo slecht gepigmenteerd dat je ze amper ziet zitten. De laatste 2 vind ik dan wel weer mooi en die zal ik dan ook echt het meest gaan gebruiken, van dit palletje.

After dark vind ik dus zelf het mooiste en met de meeste pigment er in. Wat ik dan wel weer jammer vind, dat er grote stukken glitters in zitten die je op de foto niet zien maar wel duidelijk aanwezig waren. Na de swatches zat ook echt alles onder de glitter en daar werd ik nou niet echt vrolijk van. Ja en over glitz eye heb ik niet echt iets toe tevoegen, het is gewoon een palletje wat ergens ver achter in mijn oogschaduw laatje zal verdwijnen en bijna nooit aangeraakt zal worden.

Pink tease is verkrijgbaar bij de Big bazar voor de prijs van € 3,99.

En ik kom er ook net achter dat ze,  ze hier verkopen voor € 2,50.

Geef een reactie

