Mijn gezichtsverzorgingsproducten

6 Jan

Je gezicht is natuurlijk een belangrijk onderdeel als het om beauty gaat en daarom wil je die natuurlijk zo goed mogelijk verzorgen. Vandaag ga ik dus mijn gezichtsverzorgingsproducten met jullie delen.

Essence my skin, 4in1 cleansing cream.

Ik hou echt van dit product hij doet goed zijn werk en ruikt eigenlijk nog best lekker ook.

Etos verzachtende reiningingscreme. 

Deze crème zorgt ervoor dat me make-up er snel vanaf gaat en dat me gezicht zacht aanvoelt en hij ruikt ook nog eens super lekker.

Essence my skin, refreshing toner.

Ook deze is echt een van mijn favoriete. Hij ruikt lekker, voelt fris aan en zorgt er voor dat de laatste restjes make-up van me gezicht af gaan.

Odina visage, gezichtsscrub.

Eerst was ik echt niet tevreden over dit product, hij prikten en ik krijg er rare bultjes van. Maar na maten ik hem vaker ging gebruiken begon ik hem steeds fijner te vinden en sindsdien gebruik ik hem 2x per week. De scrubdeeltjes zijn klein en voelen fijn aan op mijn gezicht en hij zorgt er voor dat me gezicht echt heel zacht aan voelt.

Nivea visage, oogmake-upremover.

En dan een product die ik niet echt goed vind werken. Ik gebruik hem wel elke keer als ik oogmake-up er af moet halen maar ben zeker nog op zoek naar een andere. Bij deze blijft de helft van me make-up nog op mijn ogen zitten en me mascara word over me hele gezicht gesmeerd, niet echt iets waar ik blij van wordt.

Odina visagie, dag en nachtcreme.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze niet zo vaak gebruik. Dit komt omdat ik deze producten vind plakken, wat ik niet echt fijn vind werken. Zouden ze niet plakken dan zijn het gewoon goede producten die gewoon normaal ruiken en doen wat ze moeten doen.

Geef een reactie

