Bestelling van de Boozyshop

5 Jan

Dinsdag had ik een bestelling bij de Boozyshop geplaatst en die kreeg ik vandaag binnen. Vandaag wou ik daar graag een artikeltje over schrijven zodat jullie kunnen zien, wat ik precies heb besteld.

Een palletje van Sleek. Dit is Bad girl 569 ik zelf vind dat er erg mooie kleuren inzitten.

Een lipgloss van NYX. Kleur sorbet.

Ook een lipstick van NYX. Kleur protus.

En als laatst een nagellakje van China Glaze. In de kleur Lubu heels.

Ik zelf ben echt heel erg blij met me nieuwe spulletjes en vind de levertijd van de Boozyshop echt snel. Ik zal zeker vaker een bestelling plaatsen.

Geef een reactie

