Review: Paris memories 263

3 Jan

Een tijdje terug was ik bij de Prijsstunter en toen zag ik dit nagellakje staan. Het is een kobalt blauwe kleur en hij kosten €0,99. Waarom is dit nagellakje mee nam is eigenlijk alleen omdat ik deze kleur nog niet in mijn stash had en hem wel mooi vond.

Het lakje is erg fijn, hij is wat aan de waterige kant maar dat maakt mij niet zoveel uit. Ook het kwastje is erg fijn, hij is best groot waardoor hij erg fijn op je nagels werkt. Naar mijn mening droogt hij niet snel op, maar ja ik heb dan ook echt geen geduld. Van dit lakje heb je wel 3 laagjes nodig, hij dekt niet erg goed en als je met 2 laagjes werkt ziet het er niet uit.

Een erg fijn lakje, met een heel zacht prijsje. Het enige minderen er aan is dat hij een beetje waterig is en niet snel op droogt.

Geef een reactie

