Review: Essence quattro eyeshadow denim 4.0

3 Jan

Eerder had ik al een quattro oogschaduw doosje maar die was ik kwijt geraakt. Dus toen ik bij de Kruidvat was en deze zag staan, kon ik hem niet laten liggen. Hij kosten dus €2,99 en is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

De verpakking van dit doosje is erg handig, door dat hij transparant is kun je gelijk zien welke kleuren er in zitten. Het enige nadeel aan de verpakking, vind ik dan is dat hij moeilijk open gaat (maar dit kan natuurlijk ook aan mij liggen). De kleuren zijn zelf ook heel erg mooi en passen perfect bij elkaar. In het palletje zit in totaal 5 gram niet erg veel, maar voor een paar euro kun je ook niks anders verwachten natuurlijk.

De oogschaduws geven veel pigment zoals je hieronder kan zien aan de swatches:

Ik ben erg tevreden over dit palletje van Essence. Het zijn mooie kleuren met goede pigment erin en dat voor maar €2,99.

Geef een reactie

