Goede voornemens 2012

31 Dec

Wie kent ze niet de voornemens die iedereen aan het eind van het jaar weer heeft. Ik zelf heb ze natuurlijk ook en die wil ik vandaag met jullie delen.

  • Afvallen: Ik wil dit jaar eindelijk weer oppakken wat in in 2011 niet heb afgemaakt en deze keer wil er voor de 1000% voor gaan.
  • Sporten: Dit heeft vooral met het eerste te maken. Ik wil dit jaar gaan sporten ook al houd ik er helemaal  niet van. Maar dat keer gaat het me zeker lukken.
  • Meer tijd met mijn mama doorbrengen: De laatste paar weken ben ik er achter gekomen, dat ik niet genoeg met der doorbreng. Dit jaar wil ik dit helemaal anders gaan doen.
  • Eindelijk naar Londen: ik wil dit echt al een hele tijd en een vriendin en ik hebben besloten dat we dit dan eindelijk gaan doen in 2012.
  • Me blog: Ik wilde al een tijdje een eigen blog en op een gegeven moment heb ik de knoop doorgehakt en ben er mee begonnen. Ik beleef echt plezier aan het typen van artikeltjes, producten te testen en al het andere wat er bij komt kijken. In 2012 ga ik hier natuurlijk gewoon weer vrolijk mee door :).

En wat zijn jullie goede voornemens? Laat het me weten in een comment.

xx Tal

Geef een reactie

