Follow me on bloglovin

29 Dec

Ik ben sinds een tijd lid van Bloglovin, bij Bloglovin’ kun je andere blog’s volgen via één site. Je ziet in één oogopslag alle nieuwe artikels van jouw favoriete blog’s. Op deze manier kun je snel en gemakkelijk zien of er nieuwe update’s zijn! Super handig toch? Ik heb zelf ook een aantal blog’s bij bloglovin, die ik zelf volg.

Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden als jullie mij gaan volgen via Bloglovin’ ! Dit kun je doen door op de volgende icoontjes te klikken, rechts naast mijn artikels. Of klik hier op.

Ik update elke dag en soms welk is 2 keer. Hier werk ik natuurlijk met veel plezier en het enige wat ik dan ook aan jullie vraag, is om mijn te volgen via bloglovin. Je moet je wel aanmelden, maar dat is gratis en gemakkelijk.

Geef een reactie

