Review: Vogue lovebirds douchegel

28 Dec

Vogue lovebirds gebruik ik nu al een tijd en ik ben er echt gek op. Waarom dat kun jullie in dit artikel lezen.

De verpakking
Deze douchegel zit in een tube, zoals je hierboven op de foto kunt zien. Hij werkt echt heel fijn en gaat makkelijk open, bij sommige douchegels heb ik nog wel eens dat ik moet vechten voordat ik hem open heb. Voor de rest vind ik de verpakking echt cute, de vogeltjes en hartjes zijn echt meisjesachtig en hij houd nog eens makkelijk vast ook.

De douchegel zelf


De douchegel zelf is een beetje waterig en er zit een shimmer in die je gelukkig niet op je huid ziet. Deze douchegel kun je gewoon met een washand of puff aan brengen, dat werkt gewoon goed, dus dat hij dan een beetje waterig is maar niet uit.Voor de rest schuimt hij erg goed, ik hoef echt maar een druppeltje in mijn puff te doen en ik heb genoeg, ook ruikt deze douchegel zoet maar dat vind ik juist lekker.

Conclusie
Ik vind dit product erg fijn en heb daarom ook echt geen minpunten voor dit product. Ik zou hem zo opnieuw kopen als hij op is. Hij is verkrijger bij de onderstaandewinkels:

prijs: € 2,95

Geef een reactie

