Gekregen voor kerst.

27 Dec

Vandaag wil mijn kerstcadeautjes met jullie delen. Wij doen elk jaar met kerst surprise, dit omdat wij met sinterklaas niet echt iets doen en omdat wij kerst gewoon veel gezelliger vinden.

Als eerst deze doos. Hierin zitten een douchegel, body lotion massage olie en een huidolie. Alle 4 ruiken ze naar citroen of nouja iets in die richting, ze ruiken in ieder geval erg lekker en als je de doos open doet komt de geur je echt tegemoet.

Dan deze mooie blauwe kaars. Op het etiketje staat dat hij naar water zou ruiken (naar water, water ruikt niet eens). Misschien ruikt hij daarom wel naar afwasmiddel, want ja daar vind ik hem naar ruiken.

Dan deze schattige dingetjes en dan heb ik het vooral over het meisje op de dennenappel. Deze dingetjes kun je in de kerstboom hangen en de engeltjes geven licht.

Een nagellakje en oogschaduw van de Hema. Deze moet ik allebei nog uitproberen, maar als ik dat heb gedaan zal ik er een review over plaatsen.

Een shampoo van head en shoulders. Het jammeren is alleen dat ik hem op dit moment niet kan gebruiken, ik heb vorige week me haar rood geverfd en head en shoulders zorgt er juist voor dat de rood pigment uit je haar gaat.

En een borstel. Mij borstel mist al een tijdje een handvat en dat werkt niet echt fijn.

Ook heb ik nog een ketting en armbandje gehad, alleen toen ik de foto’s maakten had ik ze om daarom staan ze niet op de foto.

Geef een reactie

