Wishlist: The body shop

26 Dec

Vandaag weer eens een wishlist. Deze keer is het er een van The body shop. Ik heb hier al veel over gelezen en daardoor ben ik dus nieuwschierig geworden. Daarom heb ik dus wat spulletjes opgezocht die ik graag zou willen en daar een collage van gemaakt, die ik met jullie wil delen.

Als eerst een mini Hi-Shine Lip Treatment deze kost € 5,00 en deze zou ik graag ik de kleur beige sparkle willen.

Dan heb je de Metallic Eye Definer en kost € 8,50 per stuk en zou graag alle 5 de kleurtjes willen.

Ook zou ik graag de Body Butter Duo Vanilla willen en deze kost € 7,50.

Dan de Colourglide™ Lip Colour deze kost € 10,00 en van deze zou ik graag de kleur 57 Pink Flirt willen hebben.

En als laatst Carbon Eye Definer en deze kosten € 9,50 per stuk.

Geef een reactie

