Review: Catrice nagellak 450 Sand Francisco

24 Dec

Catrice nagellak 450 Sand Francisco

Prijs: € 2,49

De verpakking

De verpakking vind ik zelf wel leuk, ik vind hem zelf een beetje chique. Hij is makkelijk vast te pakken aan de dop en het flesje zelf is van glas, waardoor je goed kan zien wat de kleur van de nagellak is.

De nagellak zelf

Deze nagellak is echt fijn. Hij brengt makkelijk aan door dat het kwastje precies goed is en lekker werkt. Hij droogt snel op wat natuurlijk fijn is, met mijn 0,0 geduld en geen rare bubbeltjes of wat dan ook. Ook blijft hij lang zitten, meestal heb ik na een douchebeurt of als ik me handen was dat de nagellak gaat afbladeren en dat heb ik bij deze gelukkig niet.

Conclusie

Een fijne nagellak die snel droogt, fijn aanbrengt en lang blijft zitten. De prijs is ook fijn voor de portemonnee.

Geef een reactie

