Review: Essence 2in1 volume mascara

22 Dec

Essence 2in1 volume mascara

€ 3,29

De verpakking:

De verpakking vind ik niet echt leuk, vind hem eerder een beetje kinderachtig. Hij is paars met roze met 2 verschillende dopjes, met daarop look 1 en look 2.

Wat belooft het:

volume op aanvraag: of je nu een discrete en natuurlijke look wilt, of intens en betoverend – de nieuwe 2in1 mascara biedt het allemaal. de passende look voor elke gelegenheid. dankzij het slimme 2-stappen systeem kun je precies de ideale hoeveelheid mascara op het borsteltje aanbrengen en verschillende stijlen creëren. look 1 voor subtiel volume en look 2 voor spectaculair XXXL-volume!

 

Hoe brengt hij aan:

Look 1 vind ik nogal een beetje vervelend vast houden. Dit komt waarschijnlijk door dat hij wat kleiner is dan look 2. Voor de rest brengt hij goed aan, hij kan goed bij de haartjes en ja hij zorgt voor een subtiel volume.

Look 2 vind ik dan weer beter in de hand liggen. Het jammeren is dan juist dat hij niet doet wat er belooft word, maar goed voor zo’n prijs had ik ook niks anders verwacht.

 

Is hij waterproof:

Ik heb het niet getest, maar ik denk het niet. Het is natuurlijk een goedkope mascara dus ik verwacht niet dat hij dan waterproof is.

 

Conclusie:

Ik vind dit best een fijne mascara, al doet look 2 niet echt wat er beloofd word. En voor de prijs van € 3,29 hoef je hem natuurlijk niet te laten liggen.

Geef een reactie

