Geshopt #3

21 Dec

Vandaag ben ik weer eventjes de stad in gedoken. Voornamelijk om kerstcadeautjes te scoren, maar ik kon het natuurlijk niet laten of wat dingetjes voor me zelf te halen. Hieronder laat ik zien wat ik heb geshopt en nee het zijn eigenlijk geen beauty producten (vind ik dan).

Ik zag deze staan bij de Big Bazaar en ik moest er aan ruiken en ooooh! wat ruikt hij lekker. Naar appel en kaneel net een stukje appeltaart heerlijk (€ 0,99 Big Bazaar).

Ik zag deze oorbellen hangen en vond ze echt cute. ( € 4,50 Claire’s)

( € 5,00 voor de kerstsok en € 6,00 voor de andere 2).

Dit vond ik echt een heel mooi kleurtje dus die moest ik hebben. ( € 0,99 de prijs stunter).

Deze vond ik echt heerlijk ruiken :).( € 1,89 de prijs stunter).

Eén reactie to “Geshopt #3”

  1. De Prijsstunter 02/05/2013 bij 10:56 #

    Wat leuk om te lezen dat je bij ons komt shoppen!!

Geef een reactie

