Mijn favoriete make-up producten

19 Dec

Iedereen heeft het denk ik wel. Make-up die je altijd draagt echt je favoriete make-up. Vandaag wil ik daarom mijn favoriete make-up van de afgelopen maand laten zien, kijken jullie mee.

                                                                       

MAC matchmaster foundation.

Ik houd van deze foundation. Ik heb deze vorige maand gehaald en sinds een paar weken gebruik ik hem nu elke dag. Deze is gewoon zoveel beter dan mijn essence foundation, wat natuurlijk logies is.

Etos colour care lipstick.

Dit is zo’n fijne lipstick, jullie konden er vorige week al een review er over lezen (klik hier: https://talsbeauty.wordpress.com/2011/12/15/review-etos-lipstick-color-coure/_). Deze lipstick is echt fijn en ook een van mijn favorieten.

Catrice blush.

Ook een fijn product die ik elke dag gebruik.

Essence compact powder.

Zoals jullie zien heb ik hier al de pan bij gebruikt, gewoon omdat ik deze ook dagelijks gebruik.

La femme oogschaduw doosjes.

Deze doosjes gebruik ik ook elke dag. Natuurlijk niet alle 3 gelijk.

Geef een reactie

