Review: La femme beauty nagellak

18 Dec

Prijs: Ik zou het niet meer weten, sorry.

Verpakking

De verpakking is van doorzichtig glas met een plastic dop. De dop vind ik wel handig, hij is lekker groot en dat pakt makkelijk vast het enige minpunt is dus dat hij van plastic is. Het flesje zelf vind ik wel handig, doordat het doorzichtig is zie je gelijk wat voor kleur het is. Het kwastje is wel fijn, het is een groot kwastje wat fijn werk en waar je eigenlijk gelijk heel je nagel mee kunt doen.

De nagellak zelf

De nagellak is een beetje fel roze kleur met een glans. Op de foto zie je het niet echt en hij lijkt hij oranje, maar dat is dus niet zo. Hij dekt niet echt makkelijk je moet er echt 3 a 4 kier er over heen voordat hij goed dekt en als hij dan droog is dan kommen er allemaal kleine bobbeltjes er in, erg jammer vind ik dat. De geur valt wel mee is niet sterk waardoor je hem dus niet echt ruikt, wat dan wel weer een pluspunt is. Ook blijft hij maar 1 dag zitten maar goed voor een paar euro had ik ook niet anders verwacht, al is het natuurlijk wel jammer.

Swatch

Conclusie: Ik vind deze nagellak niet zo. Dit is vooral omdat hij zo slecht dekt en er bobbeltjes in komen en naar 1 dag al gaat chippe. De kleur is wel erg mooi en het kwastje erg fijn, alleen ik zou deze nagellak niet nog een keer kopen.

Geef een reactie

