Leuke nailart voor kerst

16 Dec

Vandaag heb ik wat leuke nagel ideetjes voor kerst. Met kerst wordt overal aan gedacht, kleding schoenen en sieraden waarom dan niet aan je nagels. Daarom deze leuke ideetjes om met kerst ook je nagels te doen. Dit zijn niet mijn eigen foto’s omdat ik zelf niet zo creatief ben met mijn nagels. Kijken jullie mee.

 

Leuke groenen nagellak met sterretjes en stippeltjes.

Rode nagellak met gouden glitters, zelf vind ik dit een heel leuk idee.

Groen met zilver en rood is niet lelijk.

Deze vind ik iets minder.

Dit vindt ook een hele mooie, lekker simpel maar toch mooi.

En dit is echt mijn favoriet.

En zitten er voor jullie leuken tussen?

Geef een reactie

