Review: Etos lipstick color care.

15 Dec

Prijs: € 2.89

De verpakking

Ik vind de verpakking van deze lipstick echt mooi. Hij is goud met een plastic dop (die ik dan wel weer minder vind, maar ieder zijn eigen mening). De dop is doorzicht waardoor je gelijk kunt zien wat voor kleur de lipstick is, heel handig.

De lipstick zelf

Ik houd van deze lipstick. Hij heeft een nude kleurtje, hij ruikt niet raar of iets. Echt voor mij is dit de perfecte lipstick en hij zorgt er ook nog is voor dat mijn lippen zacht worden. Geweldig! Naar mijn mening geeft ze lipstick ook genoeg pigment af. Ook blijft hij best lang zitten, een maaltijd overleeft hij niet maar dan is het gewoon een kwestie van bijwerken.

Swatch

Conclusie: een fijne lipstick die redelijk lang blijft zitten en er voor zorgt dat je lippen zacht aan voelen. Het is dan ook de lipstick die ik het meest gebruik.

Eén reactie to “Review: Etos lipstick color care.”

  1. lot 06/02/2012 bij 22:23 #

    Welk nummer lipstick is dit? Hij is mooi!

Geef een reactie

