Review: The london collection

13 Dec

Catrice the London eye collection

 

Wat catrice er over zegt:

London is calling – en natuurlijk zijn wij klaar om op te nemen! Deze stad is een complete fashion-icoon – traditie, trends, looks, een krachtige hartslag… Londen is een onweerstaanbare hotspot die constant blijft boeien! Als oogmake-up, kiest de London Collection voor sterke contrasten: blauw naast felgeel en diep-zwarte oogliner. Absoluut beeldschoon! Twee rougetinten in roze verzekeren je een vrolijke, frisse teint.

Bron:http://www.catrice.eu/nl/limited-edition/big-city-life/detail/product/the-london-collection-eye-cheek-palette.html
De verpakking

De verpakking is van hard karton gemaakt, dit vind ik dan wel een nadeel maar hield me niet tegen om het te kopen. Voor de rest is het gewoon een heel erg leuk doosje met een mooie afbeelding en mooie letters er op.

 

Het palletje zelf

Ik vind de kleuren die er in zitten helemaal niks. Heeft niks met de kleuren te maken die er in zitten, maar met de pigment er in. Ik vind dat hier niet veel pigment van af komt en de oogschaduw zijn ook heel eg zacht wat ik dus ook niet echt iets vind.

 

De swatches:

v.l.n.r London eye, Hyde park, City hall. Big Ben, Globe theatre, Piccadilly circus, Tower bridge, Greenwich .

 

Conclusie:

Ik vind dit palletje niks. Er komt weinig pigment van af en de oogschaduw is gewoon heel erg zacht, iets waar ik niet echt tegen kan.

 

Prijs € 6,99

Geef een reactie

