Circus Circus eyeshadow 01 it’s magic

6 Dec

Zoals ik gister al schreef, wilden ik graag de essence Circus Circus eyeshadow willen hebben. En vandaag had ik hem, me zusje is naar de stad geweest omdat ik momenteel ziek thuis zit. Ik ben er natuurlijk harstikken blij mee en zal jullie een swatch laten zien en vertellen wat ik er van vind.

De verpakking zelf is heel schattig vind ik zelf. hij is klein en de deksel is een beetje bol, met gouden lettertjes. Echt een heel mooi potje dus, wat eigenlijk dan ook weer een nadeel is. Ik vind potjes nou niet echt handig. Omdat ik niet graag met oogschaduw kwasten werk, maar met oogschaduw applicator en deze niet in het potje passen ben ik bang, moet ik met mijn vinger werken wat ik niet echt hygiënisch vind.

De kleur zelf is wel mooi. Hij is goud met shimmer er in en hij smeert ook echt fijn. Ik kan nog niet zeggen of hij lang blijft zitten, omdat ik hem natuurlijk net pas in huis heb. Maar als ik hem heb gebruikt zal ik deze post gelijk updaten om te laten weten hoe lang hij blijft zitten.

swatch:

Foto is niet duidelijk, ik zal een nieuwe foto maken en die hier neer zetten, sorry.

En hebben jullie al een paar producten van de LE van essence, en zo ja welke. Laat het me weten in een comment.

Geef een reactie

