Saffron london, cracking nagellak

3 Dec

Waar: Big bazaar

Hoe duur: €3,99

Waarom deze nagellak: Ik had al eens eerder een cracking nagellak van de Big bazaar, maar hier was schijnbaar iets fout gegaan. Er zat wel een base coat in maar geen crackle coat, dit vond ik heel jammer en daardoor besloot ik om geen crackel nagellak meer te halen bij de Big bazaar. Maar nu was ik er een paar weken geleden weer en moest het toch weer proberen en gelukkig dit was wel een goed doosje.

De verpakking: Mwaah, deze vind ik eigenlijk tegen vallen. Het is een kartonnen doosje, wat eigenlijk heel snel kapot gaat erg jammer.

ik weet dat me nagels er niet perfect uitzien, sorry.

de kleuren:

–          Base coat: hele mooie gouden kleur met best een mooie glans. Het jammeren er aan is dat je er drie keer overheen moet, voordat het goed dekt en dan nog dekt hij eigenlijk nog niet perfect.

–          Crackle coat: waarom roze? En dan vooral de felle, waarom niet gewoon een lief roze kleurtje? Nee, deze vind ik eigenlijk niks maar goed, smaken verschillen.

Hoelang blijft hij zitten: Bij mij blijft hij ongeveer drie dagen zitten. Niet dat ik het erg vind, want na 3 dagen wil ik wel weer een ander kleurtje op me nagels.

Conclusie: ik zou deze nagellak niet zo snel nog een keer kopen. Vooral omdat ik deze nagellak niet echt vind werken en ik het geen mooie kleuren vind.

Vertel, hebben jullie ook crackle nagellak van de Big bazaar en wat vinden jullie er van?

2 Reacties to “Saffron london, cracking nagellak”

  1. deva timmer 01/03/2012 bij 14:06 #

    WAAR KOOP JE DIE????

Geef een reactie

