everyday bakje

2 Dec

Everyday bakje

Vandaag laat ik jullie mijn everyday bakje zien. Hier zitten alle producten die ik gebruik als ik me opmaak. Een handig iets dus haha.

  • Essence XXXL shine lipgloss
  • Essence soft & natural make-up foundation.
  • La femme 04 oogschaduwpalletje.
  • La femme 02 oogschaduwpalletje.
  • Hema make-up base.

  • Catrice allround concealer.
  • Essence oogschaduw base
  • Miss sporty eye pencil.
  • Rimmel London sexy curves mascara.
  • Essence compact powder.
  • Catrice definy duo blush

Mijn kwasten zitten ook in het bakje, maar die heb ik niet op de foto gezet.

En hoe doen jullie het? Hebben jullie ook everyday bakje of doen jullie het anders. Lett me know.

Geef een reactie

