Essence reinigings gel en toner

18 Nov
Essence reinigings gel.
deze speciale cleaning gel reinigt mild en verwijdert make-up, vuil en onzuiverheden zonder de huid uit te drogen. De waardevolle actieve ingrediënten limoen en komkommer zuiveren, verfrissen en geven de huid een energiekick. de huid voelt heerlijk zacht en verfrist aan.

Deze gel ruikt verfrissend, maar ik vind niet echt dat hij de make-up echt verwijderd. Als ik hem gebruik blijft er altijd nog wel een beetje make-up zitten. Ook geeft het mij niet echt een energiekick en me gezicht lijkt er een beetje door te trekken.
De verfrissende, hydrateerende tonic is de perfecte afsluiter van het dagelijks reinigingsritueel. De waardevolle actieve ingrediënten lychee en blauwe druif verwijderen effectief de laatste spoortjes van vuil en maken de huid zichtbaar schoon en energiek.

Ik houd van dit product. Hij ruikt zo lekker en verfrist echt goed. Ik gebruik deze altijd naar de reinigings gel en ik voel gewoon dat mijn huid er gewoon van wakker word.

Geef een reactie

